Заявка
на участь у
конкурсі проектів
«Професійний
розвиток педагогів опорної школи та
філій»
Рудківської СЗШ
І-ІІІ ступенів імені Володимира
Жеребного
Самбірського
району Львівської області
Назва
організації: Рудківська
СЗШ І-ІІІ ступенів імені Володимира Жеребного Самбірського району Львівської області
Адреса: вул. Лісна, 2
м.Рудки, Самбірський район, Львівська область
ПІП керівника організації :Кондрашова
Надія Іванівна
ПІП керівника проекту :Білинська-Слотило
Оксана Валеріївна
Назва проекту: «Професійний
розвиток педагогів опорної школи та
філій»
Термін реалізації проекту: 1 рік
Наявність зали
для проведення навчання (площа зали, на яку кількість учасників розраховано) - 90м
на 70 осіб
Цільова
група проекту 65 вчителів -- керівників опорної школи та філій
Обґрунтування
актуальності проекту. Реформування освіти України, приведення її до вимог
та стандартів європейської освіти спонукає до запровадження інноваційних
діяльнісних підходів у створенні Нової української школи. Впровадження та
формування саме компетентнісного підходу. Як ключового чинника освітнього
процесу вимагає ефективних змін щодо методики викладання, структуризації
навчального матеріалу та вагомості його змісту. Даний процес є неможливим без професійного
розвитку педагога, його самоосвітнього процесу та безперевного вдосконалення
педагогічної майстерності. Усвідомлення педагогом та вміння організувати
навчальний процес на платформі партнерства та доброзичливості є необхідною
передумовою високого рівня формування компетентностей та засвоєння знань.
Мета проекту:
Формування
професійних компетентностей педагогів та керівників опорних шкіл та філій з
метою забезпечення реалізації проекту
Нової української школи та повноцінне забезпечення її візії як майбутньої школи
в суспільстві. Накреслення основних стратегій планування та реалізації навчально-виховного
процесу опорної школи. Вироблення напрямків та засад співпраці опорно ї школи
та її філій. Закріплення ролі громади щодо активної співучасті у забезпеченні функціонування та діяльності опорної школи.
Завдання проекту:
1.
Забезпечення перед умов для реалізації
проекту Нової української школи.
2.
Навчання педагогів та керівників опорних шкіл та філій.
3.
Забезпечити усвідомлення та знання нових вимог щодо планування діяльності
опорних шкіл.
4.
Впровадження інноваційних технологій в
управлінській діяльності функціонування опорної школи.
5.
Вдосконалення педагогічної майстерності педагогів щодо реалізації
компетентнісних підходів через використання новітніх педагогічних технологій у
навчальному процесі.
6.
Вдосконалення навиків педагогів щодо володіння та практичного застосування
інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному середовищі.
7.
Формування вміння створювати мережеві
управлінські та навчальні проекти та електронні платформи з метою
дистанційної підтримки навчального середовища учня та організації професійної
діяльності учителя.
8.
Формування вміння керівників створювати алгоритм моніторингу діяльності опорних
шкіл та їх філій.
9.
Створення мережевої платформи даного проекту та надання доступу до матеріалів в
он-лайн режимі.
Основні етапи проекту виконання проекту
в хронологічній послідовності
І етап-Підготовчий(вересень- листопад
2017 року)
1.
Інформування учасників проекту про його мету, завдання та очікувані результати.
2. Виявлення
очікувань педагогів щодо формування якісно нового типу професійного іміджу, в
якому поєднується високий професіоналізм, інтелегентність, соціальна значущість
і творчі засади, вміння працювати з дітьми, розвивати самостійність учнів у
здобутті знань.
3. Тренінг «Нова
українська школа –шлях до подолання стереотипів в освіті», (4 години).
4. Тренінг: «Від
глиби знань до компетентностей».
5. Дискусійна
зала: «Попит громади на якісну освіту та її роль у функціонуванні опорних шкіл»,
(2 год).
6.Інтелектуальний
бій «Лідер сьогодення», (2 години).
7. Створення
програми курсів та висвітлення її на мережевій платформі даного проекту.
ІІ етап Реалізації проекту(грудень
2017-березень2018)
1.
Навчання
керівників «Використання мережевих проектів в управлінській діяльності опорної
школи», (4 год).
2.
Інноваційні
підходи в організації професійного зростання педагогів, (2 години).
3.
Формування
математичної грамотності та розвиток пізнавального інтересу учнів шляхом
використання новітніх педагогічних технологій, (2 години).
4.
Формування
інформаційних компетентностей та доцільність використання блогу у
навчально-виховному процесі на уроках історії, (2 год.).
5.
Використання
хмарних технологій та створення електронних навчальних платформ та доцільність
їх використання у навальному середовищі, (4 години).
6.
Інтегроване
навчання як засіб формування компетентностей учня у початковій школі, (2год).
7.
Організація
та форми проведення моніторингу у навчальному закладі, (4 години).
8.
Креативні
інноваційні форми роботи на уроках української мови та літератури, (2 години).
9.
Кейс-уроки
на уроках природничого циклу, (2 год).
10.
Інформаційно-комунікаційні
технології на уроках іноземної мови, (4 години).
11. Створення
віртуального навчального середовища з метою дистанційної підтримки
навчально-виховного процесу, (2 години).
12.
Флеш-тренінг «Учитель-вічний учень», (1год).
ІІІ. Етап. Корегування і аналізу (квітень - вересень
2018 р.)
1.Педагогічна конференція «Пріоритетні напрямки діяльності опорної школи»,
(2 год)
2.Підсумковий круглий стіл
«Реалізація педагогічної системи самопізнання та особистісно-професійного
самовдосконалення в педагогічній практиці», (1 год).
3.Створення моделі
інноваційної школи та винесення її на обговорення громадськості.
4.Дискусійна
зала «Роль інноваційних форм роботи у формуванні компетентностей учня», (2 год).
5.Видання посібника з висвітленням напрацювань і
матеріалів проекту.
6.Заповнення мережевої сторінки проекту.
7.Коригування
та створення остаточної програми курсів підвищення кваліфікації, враховуючи
побажання та потреби педагогів.
7. План реалізації проекту
Заходи/Місяці
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
Відповідальний
|
Інформування
учасників проекту про його мету, завдання та очікувані результати.
|
+
|
Білинська-Слотило О.В., вища
кваліфікаційна категорія, учитель-методист, заступник директора з НВР
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Виявлення
очікувань педагогів щодо формування якісно нового типу професійного іміджу, в
якому поєднується високий професіоналізм, інтелегентність, соціальна
значущість і творчі засади, вміння працювати з дітьми, розвивати
самостійність учнів у здобутті знань.
|
+
|
Білинська-Слотило О.В., вища
кваліфікаційна категорія, учитель-методист, заступник директора з НВР
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Тренінг
«Нова українська школа –шлях до подолання стереотипів в освіті» (4 години)
|
+
|
Кондрашова Н.І., вища
кваліфікаційна категорія, учитель-методист, директор Рудківської СЗШ І-ІІІ
ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Тренінг: «Від
глиби знань до компетентностей»
|
+
|
Кузбит Г.М., вища
кваліфікацінй категорія, вчитель початкових класів Рудківської СЗШ І-ІІІ ст.
ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Дискусійна
зала: «Попит громади на якісну освіту та її роль у функціонуванні опорних
шкіл»
|
+
|
Кондрашова Н.І., вища
кваліфікаційна категорія, учитель-методист, директор Рудківської СЗШ І-ІІІ
ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Інтелектуальний
бій «Лідер сьогодення» (2 години)
|
+
|
Іванишин Я.І., І
кваліфікаційна категорія, практичний психолог, Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім.
В.Жеребного
|
|||||||||||
Створення
програми курсів та висвітлення її на мережевій платформі даного проекту
|
+
|
Білинська-Слотило О.В., вища
кваліфікаційна категорія, учитель-методист, заступник директора з НВР
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
Сімченко С.О., вища
кваліфікаційна категорія, старший вчитель, заступник директора з ІКТ
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Навчання
керівників «Використання мережевих проектів в управлінській діяльності
опорної школи»(4 год)
|
+
|
Білинська-Слотило О.В., вища
кваліфікаційна категорія, учитель-методист, заступник директора з НВР
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Інноваційні
підходи в організації професійного зростання педагогів (2 год)
|
+
|
Кондрашова Н.І., вища
кваліфікаційна категорія, учитель-методист, директор Рудківської СЗШ І-ІІІ
ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Формування
математичної грамотності та розвиток пізнавального інтересу учнів шляхом
використання новітніх педагогічних
технологій (2 години)
|
+
|
Хміль О.Б., вища кваліфікаційна категорія,
учитель-методист, вчитель математики Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім.
В.Жеребного
|
|||||||||||
Використання
хмарних технологій та створення електронних навчальних платформ та
доцільність їх використання у навальному середовищі (4 години)
|
+
|
Білинська-Слотило О.В., вища
кваліфікаційна категорія, учитель-методист, заступник директора з НВР
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Інтегроване
навчання як засіб формування компетентностей учня у початковій школі (2год)
|
+
|
Венгрин С.І., вища
кваліфікаційна категорія, вчитель початкових класів Рудківської СЗШ І-ІІІ ст.
ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Організація та
форми проведення моніторингу у навчальному закладі (4 години)
|
+
|
Сімченко С.О., вища
кваліфікаційна категорія, старший вчитель, заступник директора з ІКТ
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Креативні
інноваційні форми роботи на уроках української мови та літератури (2 години)
|
+
|
Лазоряк Г.Я., вища
кваліфікаційна категорія, учитель-методист, вчитель української мови та
літератури Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Кейс-уроки на
уроках природничого циклу (2 год)
|
+
|
Кондрашова Н.І., вища
кваліфікаційна категорія, учитель-методист, директор Рудківської СЗШ І-ІІІ
ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Інформаційно-комунікаційні
технології на уроках іноземної мови (4 години)
|
+
|
Білинська-Слотило О.В., вища
кваліфікаційна категорія, учитель-методист, заступник директора з НВР
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
Ковальчик Л.Б., вища
кваліфікаційна категорія, старший вчитель, заступник директора з НВР
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Створення
віртуального навчального середовища з метою дистанційної підтримки
навчально-виховного процесу (2 години)
|
+
|
Сімченко С.О., вища
кваліфікаційна категорія, старший вчитель, заступник директора з ІКТ
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
Білинська-Слотило О.В., вища
кваліфікаційна категорія, учитель-методист, заступник директора з НВР
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Флеш-тренінг
«Учитель-вічний учень» (1год)
|
+
|
Білинська-Слотило О.В., вища
кваліфікаційна категорія, учитель-методист, заступник директора з НВР
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Педагогічна конференція «Пріоритетні напрямки діяльності опорної школи»
|
+
|
Кондрашова Н.І., вища
кваліфікаційна категорія, учитель-методист, директор Рудківської СЗШ І-ІІІ
ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Підсумковий круглий стіл «Реалізація педагогічної
системи самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення в
педагогічній практиці»(1 год)
|
+
|
Члени
методичної ради школи
|
|||||||||||
Створення моделі інноваційної
школи та винесення її на обговорення громадськості.
|
+
|
Керівник,
учасники та слухачі проекту
|
|||||||||||
Дискусійна
зала «Роль інноваційних форм роботи у формуванні компетентностей учня»(2 год)
|
+
|
Хім’як С.Я., вища
кваліфікацінй категорія, старший вчитель, вчитель початкових класів
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Видання посібника з висвітленням і матеріалів
проекту
|
+
|
Сімченко С.О., вища
кваліфікаційна категорія, старший вчитель, заступник директора з ІКТ
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
Білинська-Слотило О.В., вища
кваліфікаційна категорія, учитель-методист, заступник директора з НВР
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Заповнення мережевої сторінки проекту.
|
+
|
Сімченко С.О., вища
кваліфікаційна категорія, старший вчитель, заступник директора з ІКТ
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
|
|||||||||||
Коригування
та створення остаточної програми курсів підвищення кваліфікація ,враховуючи
побажання та потреби педагогів.
|
+
|
Білинська-Слотило О.В., вища
кваліфікаційна категорія, учитель-методист, заступник директора з НВР
Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. ім. В.Жеребного
|
Очікувані результати проекту
Короткотермінові :
1.Підготовлено
5 тренерів.
2.Організовано
42 год курсів підвищення кваліфікації.
3.63
особи отримають статус «модераторів інновацій».
4.Поява
мережевої сторінки проекту для висвітлення його змісту в он-лайн режимі.
5.Створення
остаточної програми курсів підвищення кваліфікації та розробка кожного курсу
зокрема.
Довготермінові:
Якісні
1.Напрацювання моделі інноваційної школи та винесення її на
обговорення громади.
2.Активне
залучення батьківської спільноти щодо участі в організації діяльності опорної
школи.
3.Підготовка
вчителя –модератора новітніх педагогічних технологій.
4.Досягнення
високого рівня формування ключових компетентностей.
5.Створення
умов для рівного доступу до одержання якісної освіти.
Кількісні
-
Буде
заощаджено приблизно 40000 гривень (вказано витрати Самбірського району без ОТГ
за 2016р.).
Немає коментарів:
Дописати коментар